Гарантійні умови

Гарантія сервісного центру BashMac

Професійний сервісний центр Apple BashMac надає гарантію на всі сервісні послуги з ремонту техніки. Ми відповідально ставимося до будь-яких робіт проведених у нашій майстерні, тому ви можете бути впевнені у якості наданих послуг. Пропонуємо ознайомитись з основними положеннями гарантійних зобов’язань нашого сервісу.

На які послуги розповсюджується гарантія?

Ми надаємо гарантію на послуги з ремонту техніки та встановлені комплектуючі. Використовуємо лише перевірені, якісні запчастини Apple Mac. Після заміни комплектуючих встановлюються спеціальні фірмові стікери, які виконують роль гарантійних пломб. Крім того, у клієнтській базі детально фіксується сервісна історія, дати надання послуг та інші подробиці. Таким чином, ви можете бути впевненими у реальності наших гарантійних зобов’язань. У разі повторної поломки — вам буде наданий гарантійний ремонт безкоштовно.

На який строк діє гарантія?

В залежності від типу та складності ремонту діє гарантія від 3-х місяців до 3-х років. Зверніть увагу, що гарантійні зобов’язання стосуються лише замінених або відремонтованих деталей, та не розповсюджуються на інші комплектуючі.

Виключення. За яких умов може бути
відмовлено в гарантії?

Хоча ми лояльно та з розумінням ставимося до різних випадків, все ж існує низка виключень, при яких гарантійні зобов’язання знімаються. Гарантія також не діє на встановлене програмне забезпечення, його самостійні зміни та налаштування.

У пристрій потрапила волога

Якщо після ремонту у нашому сервісі ви залили свій Мак водою або іншою рідиною, внаслідок чого він отримав компонентні пошкодження — гарантія знімається.

Самостійне втручання або ремонт у іншому сервісі

При спробах самостійного розбору і ремонту комп’ютеру, зверненнях до інших майстерень — наша гарантія перестає діяти. Ми відповідаємо лише за послуги надані нашим сервісним центром.

Пошкодження гарантійний стікерів (пломб)

У разі, якщо при повторному звернені наші спеціалісти зафіксують пошкодження фірмових стікерів (відклеєні, розірвані) — ми будемо змушені відмовити у гарантійному ремонті.

Зміна або видалення серійного номеру

Будь-який пристрій Apple який потрапляє для ремонту у наш сервіс має унікальний серійний номер, який ідентифікує його. Якщо серійний номер моделі або певної деталі був видалений, замінений — гарантійні зобов’язання перестають діяти.

Отримайте детальну консультацію щодо гарантії

Щодо питань гарантійного обслуговування сервісного центру ви завжди можете звернутись до нашого спеціаліста для консультації. Чекаємо вас у нашому сервісі Apple Київ!