Статус замовлення у сервісі BashMac Київ

Швидко та зручно дізнайтеся про стан готовності вашого пристрою

Дякуємо за вибір нашого сервісного центру Apple! Швидко дізнатись про статус вашого замовлення ви можете просто ввівши номер свого телефону у формі праворуч. Після цього вам буде доступна вся інформація про стан ремонту вашого пристрою Mac. Інформація є актуальною, постійно оновлюється, тому ви завжди можете бути у курсі.

Зверніть увагу!
При готовності вашого замовлення, ми одразу зателефонуємо. Якщо виникли питання та потрібно узгодити подальший ремонт, наш спеціаліст також зв’яжеться з вами. Прохання не телефонувати до сервісу без приводу, запевняємо, що ваш пристрій знаходиться у активній роботі.
Дякуємо за розуміння!

Важлива інформація про роботу сервісу

Відповіді на популярні запитання

Як проходить діагностика пристрою Мак?
Більшість поломок техніки Apple Mac швидко та безкоштовно діагностуються у нашому сервісі вже при первинному огляді (у вашій присутності). У випадку, якщо до пристрою потрапила волога, потрібно спочатку провести його чистку та просушку (стандартна вартість 800 грн.). Якщо випадок складний, почалася корозія, виникло коротке замикання — наш спеціаліст зв’яжеться з вами та узгодить подальші дії. Якщо ви залили свій MacBook, iMac та іншу техніку рідиною — рекомендуємо звернутись до нас якомога скоріше, щоб уникнути ускладнень. Працюємо цілодобово та без вихідних (за домовленістю)!
Що таке “плаваюча” несправність?
Іноді трапляються випадки, коли неполадка техніки проявляється не постійно, а час від часу. Тому відвідавши сервіс, ви не завжди зможете продемонструвати несправність. Не хвилюйтесь, а спробуйте детально описати проблему. Наш висококваліфікований спеціаліст зрозуміє вас. Залиште ваш пристрій у сервісі на деякий час, протягом якого ми протестуємо його спеціалізованими програмами, та повідомимо про результат. Після цього узгодимо подальший ремонт, вартість та строки його виконання.
Що таке компонентний ремонт?
Більшість сервісних центрів (зокрема офіційних) пропонують лише модульну заміну пошкоджених комплектуючих. Наприклад, при поломці декількох клавіш, вам запропонують заміну всієї клавіатури Макбук. Або, при ураженні елементів на материнській платі — її повну заміну. Сервіс Apple BashMac працює за іншим принципом, у багатьох випадках ми усуваємо несправність за допомогою компонентного ремонту на професійному обладнанні. Це дозволяє вам значно зекономити на відновленню свого пристрою, уникаючи дорогої модульної заміни. Зверніться до нас для безкоштовної діагностики та консультації!
Чи можливо прискорити ремонт?
Будьте певні у тому, що ми зацікавлені провести ремонт якомога швидше. Багато з поломок виправляються вже при першому звернені до сервісу, у вашій присутності. Якщо ж випадок біль складний — наші спеціалісти роблять усе можливе щоб ремонт не затягнувся. Треба розуміти, що виправлення деяких несправностей вимагає додаткового часу, наприклад, при відновленні техніки після ураження рідиною. Адже спочатку проводиться чистка та сушка пристрою у кімнатній температурі, що може зайняти 2-3 дні. Компонентний ремонт також займає більше часу ніж проста модульна заміна. Тому, якщо ви хочете прискорити ремонт — ви можете замовити заміну модуля, це дійсно швидше, але й коштує дорожче. Ми гарантуємо, що ваш пристрій не буде лежати на полиці, а знаходиться у активній роботі!
Які запчастини використовуються: оригінал чи підробка?
Сервісним центром BashMac використовуються лише оригінальні запчастини та комплектуючі Apple. Це гарантує високу якість будь-якого ремонту, надійність, довговічність, та повну сумісність з моделлю та версією вашого пристрою. Завдяки налагодженим каналам поставки оригінальних деталей Епл, ми завжди маємо на власному складі усі необхідні запчастини. Наполегливо не рекомендуємо встановлювати підроблені комплектуючі, зверніться до нашого сервісу у Києві для професійного ремонту Mac з використанням оригінальних деталей.
Лише нові запчастини, чи можна замовити оригінальні б/у?
На власному складі ми маємо увесь необхідний асортимент як нових, так и б.у. оригінальних запчастин Apple у Києві. У деяких випадках буде виправданим встановлення деталі бувшої у використанні але відмінної якості. Давайте розглянемо різницю між встановленням нової або б.у. запчастини:

Б/У комплектуюча має нижчу вартість ніж нова, тим не менш, вона перевірена та знаходиться у гарному робочому стані;

Щоб зекономити на покупці нової деталі, іноді доведеться зачекати деякий час. Це пов’язано з тим, що спочатку пошкоджену запчастину потрібно відправити до корпорації Епл, та діждатись доставки нової;

Бувші у вжитку оригінальні запчастини — не завжди гірший варіант. Вони зняті з донору (ідентичного вашій моделі), і уся різниця полягає у деяких зовнішніх косметичних дефектах. Наприклад, б.у. дисплей MacBook буде таким же якісним, відрізнятиметься лише незначними потертостями або подряпинами на зовнішній стороні. При цьому його ціна набагато нижча за новий;

Нові деталі не завжди має сенс встановлювати на старі моделі. Якщо, наприклад, ви маєте не надто новий Макбук, то краще встановити б/у батарею з практично повним ресурсом, ніж купляти нову.

Ми завжди надаємо нашим клієнтам вибір щодо комплектуючих для ремонту. Ви самі вирішуєте який варіант обрати, а зі свого боку ми гарантуємо високу якість у будь-якому випадку.

Як отримати підмінний фонд техніки?
Клієнтам нашого сервісу ми пропонуємо можливість скористатися технікою Мак з нашого підмінного фонду на час складного ремонту. Якщо, наприклад, очікується доставка нової запчастини з Apple (згідно програмі заміни), ви можете користуватися робочими MacBook з нашого підмінного фонду абсолютно безкоштовно. Те ж саме стосується довготривалого компонентного відновлення. Дізнайтесь усі подробиці у нашого спеціаліста!