Професійний сервісний центр Apple BashMac надає гарантію на всі сервісні послуги з ремонту техніки. Ми відповідально ставимося до будь-яких робіт проведених у нашій майстерні, тому ви можете бути впевнені у якості наданих послуг. Пропонуємо ознайомитись з основними положеннями гарантійних зобов’язань нашого сервісу.
Гарантійні умови
Гарантія сервісного центру BashMac
На які послуги розповсюджується гарантія?
Ми надаємо гарантію на послуги з ремонту техніки та встановлені комплектуючі. Використовуємо лише перевірені, якісні запчастини Apple Mac. Після заміни комплектуючих встановлюються спеціальні фірмові стікери, які виконують роль гарантійних пломб. Крім того, у клієнтській базі детально фіксується сервісна історія, дати надання послуг та інші подробиці. Таким чином, ви можете бути впевненими у реальності наших гарантійних зобов’язань. У разі повторної поломки — вам буде наданий гарантійний ремонт безкоштовно.
На який строк діє гарантія?
В залежності від типу та складності ремонту діє гарантія від 3-х місяців до 3-х років. Зверніть увагу, що гарантійні зобов’язання стосуються лише замінених або відремонтованих деталей, та не розповсюджуються на інші комплектуючі.
Виключення. За яких умов може бути
відмовлено в гарантії?
Хоча ми лояльно та з розумінням ставимося до різних випадків, все ж існує низка виключень, при яких гарантійні зобов’язання знімаються. Гарантія також не діє на встановлене програмне забезпечення, його самостійні зміни та налаштування.
У пристрій потрапила волога
Якщо після ремонту у нашому сервісі ви залили свій Мак водою або іншою рідиною, внаслідок чого він отримав компонентні пошкодження — гарантія знімається.
Самостійне втручання або ремонт у іншому сервісі
При спробах самостійного розбору і ремонту комп’ютеру, зверненнях до інших майстерень — наша гарантія перестає діяти. Ми відповідаємо лише за послуги надані нашим сервісним центром.
Пошкодження гарантійний стікерів (пломб)
У разі, якщо при повторному звернені наші спеціалісти зафіксують пошкодження фірмових стікерів (відклеєні, розірвані) — ми будемо змушені відмовити у гарантійному ремонті.
Зміна або видалення серійного номеру
Будь-який пристрій Apple який потрапляє для ремонту у наш сервіс має унікальний серійний номер, який ідентифікує його. Якщо серійний номер моделі або певної деталі був видалений, замінений — гарантійні зобов’язання перестають діяти.
Отримайте детальну консультацію щодо гарантії
Щодо питань гарантійного обслуговування сервісного центру ви завжди можете звернутись до нашого спеціаліста для консультації. Чекаємо вас у нашому сервісі Apple Київ!