Компанія Apple відома своїм прагненням контролювати всі процеси пов’язані з виробництвом, продажем і після продажним обслуговуванням техніки. Корпорація змогла налагодити складну схему взаємодії з постачальниками, підрядниками, виробниками комплектуючих, а також відкрила цілу мережу фірмових магазинів по всьому світу. Але ось з сервісним обслуговуванням і ремонтом власної техніки — у Епл не все так добре. Якщо у Північній Америці і Європі компанія має розвинену мережу офіційних сервісних центрів, то в інших країнах — формально їх просто немає. Зокрема в Україні діє кілька авторизованих сервісів Apple, а також ряд незалежних майстерень. З цього матеріалу ви дізнаєтеся про різницю між ними, та до кого краще звернутись.
Авторизований (офіційний) сервіс Apple в Україні
Приставка «офіційний» в даному випадку використовується чисто формально, адже Apple до цих пір не має офіційного представництва в Україні. Мало того, навіть на сайті компанії в розділі вибору регіону для пошуку сервісу — нашої країни не має. Тому, часто цей термін використовують стосовно авторизованих сервісних центрів. Іншими словами — до тих компаній, які отримали офіційну авторизацію (згоду) від Apple на право обслуговувати і проводити ремонт техніки, в тому числі гарантійний. Для цього існує спеціальна процедура, проводяться навчальні тренінги, система підвищення кваліфікації та ін.
У чому плюси і мінуси звернення в авторизований сервіс Епл в Україні? З плюсів можна виділити можливість гарантійного ремонту та обміну техніки. Тобто, якщо під час гарантійного терміну ваша техніка зазнала поломки з вини виробника (заводський дефект), ви можете сміливо звертатися до «офіціалів». Нюанс лише в тому, що ваш MacBook, iMac або інша «яблучна» техніка теж повинна бути офіційною, купленою у авторизованого дилера Apple. У всіх інших випадках — «офіційний» сервіс ніяких особливих переваг не надає, навіть навпаки, часто там вищі ціни і більш тривалі терміни вирішення проблеми. Це пов’язано з довгою процедурою запитів в центральний офіс, отримання запчастин та ін.
Незалежний (неофіційний) сервіс Apple
Як ми вже з’ясували — офіційні сервісні центри компанії Епл в нашій країні формально відсутні. Є лише ті компанії, які вирішили отримати авторизацію від Apple, щоб працювати за мережевими стандартами. З іншого боку — існують великі професійні сервіси з ремонту техніки Apple, які просто не вбачають сенсу у отриманні формальної авторизації. Для успішної роботи комп’ютерної майстерні необхідний кваліфікований штат інженерів, професійне сервісне обладнання і софт, налагоджені схеми отримання оригінальних запчастин. І найголовніше — гарантовано висока якість послуг, авторитетність на ринку. Якщо всі ці складові в наявності, то рівень сервісу може бути навіть вищим ніж “офіційний”.
На відміну від авторизованих сервісів, незалежні майстерні надають більш широкий спектр послуг. Справа в тім, що за офіційними регламентам — більшість поломок техніки вирішується шляхом модульної заміни. Тобто, навіть при незначній несправності — змінюють весь блок комплектуючих. Звичайно, це коштує дорожче, ніж компонентний ремонт у «неофіціалів». Іноді досить відновити кілька елементів на материнській платі, а не міняти її повністю. При виборі незалежного сервісу Apple в Києві — керуйтеся його відомістю та позитивними відгуками. Не варто йти в дрібні майстерні які займаються всім підряд. В хорошому сервісному центрі вам нададуть послуги за доступною вартістю, з використанням оригінальних запчастин і гарантією.
Незалежний сервісний центр BashMac в Києві — це один з найстаріших, авторитетних сервісів з ремонту продукції Apple. Компанія існує вже більше 11-ти років, спеціалізується на обслуговуванні лише комп’ютерної техніки Епл: MacBook, iMac, Mac Pro, Mac mini.
Пропонуємо ремонт будь-якої складності — від заміни комплектуючих, до компонентного відновлення, налаштування і установки програм. Надаємо гарантію на всі роботи. Офіс сервісу BashMac знаходиться в самому центрі міста, на вул. Велика Васильківська, 18.